presentació Artchandising
3 participantes
Pàgina 1 de 1
presentació Artchandising
Tot i que el nom segurament el canviarem, aquesta serà l'empresa que d'ara en endavant intentarà fer-se un lloc entre la ferotge competència d'aquest mercat que és el de creació d'espais web.
De moment el que tenim per ensenyar és això:
Concordia la primera en serio! (2008)
remi rent En construcció (1a fase) (2008)
Duo Nebbia En construcció (3a fase) (2009)
ONG Empremtes En construcció (3a fase) (2009)
Festinoval 2009 En construcció (1a fase) (la que m'agrada més xD)
De moment el que tenim per ensenyar és això:
Concordia la primera en serio! (2008)
remi rent En construcció (1a fase) (2008)
Duo Nebbia En construcció (3a fase) (2009)
ONG Empremtes En construcció (3a fase) (2009)
Festinoval 2009 En construcció (1a fase) (la que m'agrada més xD)
Re: presentació Artchandising
Ei! Espectaculars totes les webs!!! Molt bona feina! La primera és senzilleta però està ben estructurada. La segona, sòbria...amb bona organització dels productes. La tercera, elegant, i quina música! xD! La quarta potser és la que m'agrada menys. El menú principal és poc visual, però en canvi quan cliques als diferents apartats passes d'un a l'altre ràpidament, està bé. A més, he clicat a la traducció en kichwa i encara no hi és... a veure si espavileu amb això! jajaja! ...I la última, és molt original, potser una mica caòtica, però molt vistosa. Res més, que vagi tot molt bé i ja anireu penjant el treballs!
uri- Nombre de missatges : 55
Ubicació : Badalona
Festinoval
Bones a tots!!!
Artchandising tot un èxit. Tant la web del Festinoval com el catàleg han sortit de conya!! Felicitats!!!
P.D.: semblaveu tots uns experts amb les samarretes del Festino i l'identificació d'"Organitzador" jejeje Gent d'influència, vaja...
Artchandising tot un èxit. Tant la web del Festinoval com el catàleg han sortit de conya!! Felicitats!!!
P.D.: semblaveu tots uns experts amb les samarretes del Festino i l'identificació d'"Organitzador" jejeje Gent d'influència, vaja...
Anna- Nombre de missatges : 2
Re: presentació Artchandising
A veure si pengeu més creacions!
uri- Nombre de missatges : 55
Ubicació : Badalona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum