Can Mayoral
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El Far d'en Manel

El Far d'en Manel Empty El Far d'en Manel

Missatge  prostituta Dg Abr 22, 2012 3:15 am

Hola colla de capullus!

Avorrit com estic en una interminable nit de feina després dels molt dolorosos fets tràgics esdevinguts aquesta nit a Barcelona...dons ma vingut al cap una cançoneta que no se si tots els xerpes recordareu...i jo que l’escric i em prenc la molèstia de registrar-me com a prostituta en aquest blog infame amb el bon propòsit de compartir-la, per adonar-me més tard que la infàmia va acompanyada de lo penós del fet que ningú publica res des de l’any passat...
Tornem al fet, recordeu a la Mola d’Amunt que varem fer un concurs de cançons en el que evidentment el meu grup va guanyar...dons la cançó seguia la melodia del Far del Sud...i si, la recordo de memòria perquè tot i la meva descontrolada adició al cànnabis natural o processat, quan un escriu una cosa del seu puny i de la que esta orgullós dons la recorda tota la vida... i es així...que voleu? Al meu grup no recordo qui hi havia, només recordo que la innombrable va aportar la paraula people...però la resta de la cançó mèrit meu...soc tot un poeta i humil com pocs... Si a mes us deixaré aquí un tros de record ben maco!
Per cert, pels no xerpes, poc sentit tindrà la cançó...però recordo que feia mes o menys així:

El vaig trobar en una tenda mig buida/buscant un Home vaig trobar-me un coix,
mirant-li als ulls vaig veure que no hi veia, /vaig parlar-li però no va dir res
Va perdre-ho tot, la vista i l’oïda, /era manco i no podia escriure
nomes la Llansó, ell seguia/era com un somni allà al mig del bosc

In the world in the street and forever u did in the school in the music i no ràbiis muni....
Ho rolaria tot per que no s’acabés,
ho rolaria tot per tornar a començar,
ho rolaria tot per que es curessin les llagues
ho rolaria tot per no fer el meu servei.

Cada nit la gent es gelava/ hipotèrmies la people agafava.
cabells tenyits, samarretes tallades, tendes noves a punt de trencar
en Fernandito, intentava volar, la Topanga el volia ajudar...
la ruta va ser molt cansada, natura merda i pols en rodejava

I a la Mola d’Amunt al mig de la muntanya hi havia un grup d’amic que estaven d’acampada...

Ho rolaria tot per que no s’acabés,
ho rolaria tot per tornar a començar,
ho rolaria tot per que es curessin les llagues
ho rolaria tot per no fer el meu servei.

Endavant comentaris...

prostituta

Nombre de missatges : 1

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum